Dance to the people 2|Dans til folket 2
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][lang_en]On our way to the cinema to see Despicable me we suddenly saw this in a store window:
Its a group of dancers (esc ungdomskompani (esc youthcompany)) who interpret limits, being on the “right” side, outside, within and “not online”. I think. 🙂
[/lang_en][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][lang_nb-no]Vi var på kino i går og så Grusomme meg, på veien dukket disse opp:
En artig greie, info fra Teatergaragen:
I arbeidet med de tre koreografiene i “Offline” tolker esc ungdomskompani tanker rundt grenser: å bryte grenser versus å holde grenser, å være utenfor, annerledes, ikke på nett versus å være på den “rette” siden. Om den rette siden i det hele tatt finnes?
De unge danserne beveger seg i offline, slik det defineres i filmredigering: I grovklippen bearbeides bildene fra en lavere oppløsning, i kornete, røffere kvalitet. I offline er bildene utflytende og ikke fullt så skarpe før dataene overføres til online hvor det klippes i maksimal kvalitet.
[/lang_nb-no][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]